Ne kadar mantıkla yaklaşsan da, ne kadar “tamam artık” desen de bazı şeyler çözülmüyor; çünkü mesele çözmek değil, kabullenmek. İçindeki düğüm öyle ustaca atılmış ki çekiştirdikçe daha da sıkılaşıyor. En can acıtan tarafı da umut vermemesi: “belki” demiyor, “olur” demiyor.…devamı