İçinde bir şeylerin yavaş yavaş söndüğünü hissedersin ama adını koyamazsın; çünkü acı bile yorulmuştur artık. Ne ağlayabiliyorsun ne de toparlanabiliyorsun, ikisinin arasında sıkışmış bir sessizlik var. Herkes “geçer” derken senin içinden geçen tek şey şudur: geçmeyen şeyler de var. Zaman,…devamı