tembel_koala 3 months ago Büyük Budapeşte Oteli Wes Anderson 164 Gönderi Beğendim ya cokseldi bence ama ben genel olarak çoğu filmi beğeniyorum zaten Neyse 7/10 verecektim filme ama hikaye Stefan zweig e aitmiş o yüzden 7,5/10 olsun