aurelliaa 3 months ago Yeşil Yol Frank Darabont 371 Gönderi "En çok da insanların birbirine kötü davranmasından bıktım! Dünyanın her yerinden yüreğime doğru akan acılardan bıktım, çok yoruldum!"