Dünyada bana göre en üzüldüğüm hayvan Japon balığı ya tek başına bir fanusa koyuyorlar ve ölene kadar orda kalıyor çok saçma.
vizyonfilozofuSize öyle gelebilir ama onun gözünde o fanus onun dünyası. Düşünsenize uzaylılar insanların hayatını izliyor ve diyor ki bu ne…devamıSize öyle gelebilir ama onun gözünde o fanus onun dünyası. Düşünsenize uzaylılar insanların hayatını izliyor ve diyor ki bu ne biçim hayat resmen boşa harcıyorlar. Uzaylılar insan olmadan insanları insanlar ise balık olmadan balıkları anlayamaz. Tabi başka bir insanı da onun hayatını yaşamadan tam olarak anlayamayacağımız gibi durum bu şekilde.
1m
1 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
alysiaaBen kuşlara da üzülüyorum, daracık kafeste canı sıkılıyor hayvanın
1m
Yanıtla
—— Yanıtları gör (3)
tembel_koalaYa onlar balık hafıza kaçsa kaçacak yeri yok kuşlar daha çok üzüyo beni