Benim hem kitabını hemde bu animasyon filmini sevdiğim bir dünya.. Kitap zaten bilindiği üzere bambaşka bir güzellikte. Kitabı okurken neredeyse her sayfa da altını çizdiğim metinler olmuştu.. Bu animasyon filmini her sıkıldığım zaman da izlerim, muhteşem diyaloglar var. Kitaba bağlı…devamı