Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
eness_ 3 weeks ago
Faces of Death
Daniel Goldhaber
1 Gönderi
Konusu iyi olduğu için izledim, ama bazı sahneleri saçma buldum ve sıkıcı, anlamsız bir yapımdı. Özellikle oyunculuk çok yapmacıktı. Senaryo farklı ve bu güzel, ama bunu başaramadılar. Efektler idare eder. İzlenebilir mi? Bence zaman kaybı. İzleyecek başka bir şeyiniz yoksa…devamı