Kamera açıları ve kalitesi farklı ve güzeldi. Tabii ki, benim tarzım bir film olmadığı için beni sıktı. İzlerken bazı sahneleri atladım. Tarihsel olarak önemli, ancak Timur'un hayatını ne kadar doğru yansıttığını bilmiyorum. Oyunculuk fena değildi, senaryo iyiydi ve efektler güzeldi.…devamı