Hikâye daima bir ihtiyat payı taşır. Hikâyeye gerçek kadar üzülmemiz gerekmez, inansak bile.
uzletŞöyle bir şeyde var bence, insanoğlu öyle bir şeydir ki hayallerin yahut o hikayelerin olmayışı onu gerçekten daha çok uzebilir.…devamıŞöyle bir şeyde var bence, insanoğlu öyle bir şeydir ki hayallerin yahut o hikayelerin olmayışı onu gerçekten daha çok uzebilir. Çünkü gerçek olup bitmiştir yapılabilecek bir şey yoktur, bir hikayede ise tam tersi. Hikayede bir ihtimal vardır, yapılabilecek onca şey varken müdahale edilebilecekken edilmemis izlenimi verir insana.Bu nedenle insan hikayelerin olumsuzlugu altinda gerçeklerden daha fazla acı çeker