Açıkçası beklentim çok yüksek değildi ama yine de daha iyi olabileceğini düşündüm. Vampir teması ilgimi çekse de hikâye beni tam olarak içine çekemedi. Bazı sahneler güzeldi, özellikle aksiyon tarafı fena değildi ama karakterlerle güçlü bir bağ kuramadım.Ne çok kötüydü ne…devamı