Farklı bir manga, okuması keyifli. Konusu, çizimleri falan çok güzeldi. Sadece çok hızlı bitiyor. Telefondan okusam daha çok okurum ama ele alıp okumanın daha güzel bir hissiyatı var 🤗🫠🏯
brave_birdAnimesi de güzeldir ve evet katılıyorum ele alıp okumanın ayrı bir albenisi var🫠