Bayildimmm. Ana karakterlerin ikisine de bittimmm. O kadar komikkk kiii başrol kadın özellikle ya da bir tek o komik zaten bazen yaptıkları söyledikleri çok cringe gelse de aşırı komik yaaa çok sevdim. Erkek başrole zatenn düştümmm cokkk iyii yaa asla…devamı