Sabahattin Ali’nin bu kitabına bir öneriyle başladım aslında ancak ben diğer kitapları gibi bir hikaye üzerinden ilerlediğini sanarken elime ulaştığında kısa kısa öykülerden oluştuğunu gördüm. Bazı öykülerini gerçekten beğendim ama genel itibariyle kitabı zor bitirdiğimi ve beni tatmin etmediğini söylemeden…devamı