belki beğenmem diye sadece ilk kitabını sipariş etmişitim pişmanım şuan öyle güzeldi ki genelde distopya okumuyorum ama inanılmaz beğendim kitap sadece distopik bir evreni anlatmıyo aynı zamanda eleştiriler de yapıyo önceki dünya ile sanat siyaset sosyoloji her türlü daldan ufak…devamı