Aşk hikayesi olarak berbattii ama anne kız ilişikisi beni duygulandırdı. Anne kız olayına daha çok sahne verselerdi keşke. Ayrıca eski manitanin en yakın arkadaşıyla aşk yaşama genişliği de ne rezalet ya midem kaldırmadı açıkçası. Aralarında da uyum yoktu. Kizin yürüyüşüne…devamı