mrs.winchester 2 weeks ago The Walking Dead Frank Darabont 293 Gönderi İlk 3 sezon fav. Bana göre 3.sezondan sonra çok da izlemeye değmez glenn öldükten sonra hiç izlenmez zaten. Glennin öldüğünü öğrenip 4.sezonda yarım bırakmıştım 6 7 sene önce