Bu diziyi beğendim mi beğenmedim mi emin değilim. Az önce bitirdim ve konusu ve oyunculuklarının harika olmasının yanında finale doğru tüylerim ürpere ürpere ve şok olarak izledim. Fazlaca da midem bulandı özellikle işkence sahnelerinde. Daha kötü başlarına ne gelebilir dedikçe…devamı