Son hikaye çok iyiydi ama keşke kız daha farklı davransaydı. Böyle Black Mirror havasında ama teknolojik bağlamda değil. Çekimler güzel, müzikler güzel, “vahşi”lik de güzel ama “masallar”ın senaryoları basit. Çok iyi düşünülmüş değil, öyle olsaydı, çok iyi puan alırdı. Yine…devamı