Bugün iki tane rüya gördüm. İkisi de aşşırı garipti, üç saat önce falan uyandığım için hatırlamıyorum orası ayrı ama hatırladığım kadarıyla: Şimdi ilk rüyada, fakültenin bahçesindeyiz. Ben öyle bir yerde bekliyorum, neyi bekliyorum hatırlamıyorum telefonumla uğraşıyorum. O sırada hocamız sesleniyor,…devamı