Galiba bu serinin 2.filmiymiş. Arkadaşım teklif etti izleyelim diye. Dün herkes kendi evinde izledi. 6,5 filan verilmiş ama bence kesin 7 yi hakediyor, hatta 7,5 bile olur. İnsanlar Cem Yılmaz’ın her zamanki mizah kalemine alışık olduğu için anlaşılır belki. Ben…devamı