Bu diziyi hatırlayan var mı bilmem. Benim belki de yabancı dizilerle tanıştığım ilk dizilerden olabilir kendisi. Star Tv bir ara (çarşambaydı galiba) bu diziyi altyazılı olarak geceleri veriyordu. Bence zamanına göre çok iyi bir distopik diziydi. Ben baya izlemiştim. Charlie…devamı