Web yapım aşamasındadır.
En iyi deneyim için mobil uygulamamızı indir.
felicio_o 1 week ago
From
John Griffin
83 Gönderi
Dört sezonu( hatta dördüncü sezon yayınlanmaya devam ediyor şuan) üç günde bitirdim.Diziyi izlemediğim her dk ne oldu acaba diye düşündüğümden sürekli diziyi izleme dürtüsü oluştu. Biraz dark a biraz stranger thinks in ilk sezonlarındaki ürperticiliğine azıcık da walking dead eklenmiş…devamı
user profile picture
aelia.caelia Bence her şeyden biraz katıyor olmaları malesef benim gözümde diziyi çok düşürdü bir dizide ne kadar çok karmaşıklık varsa bence…devamı
1w Yanıtla like icon
—— Yanıtları gör (1)
user profile picture
shy.pudu Çok underrated bir dizi izlemeyen herkes için üzülüyorum
1w 1 beğeni Yanıtla like icon
user profile picture
konuyafransiz Azixik da supernatural eklenmis olsaydi simdiye bitmisti..
1w Yanıtla like icon