Dört sezonu( hatta dördüncü sezon yayınlanmaya devam ediyor şuan) üç günde bitirdim.Diziyi izlemediğim her dk ne oldu acaba diye düşündüğümden sürekli diziyi izleme dürtüsü oluştu. Biraz dark a biraz stranger thinks in ilk sezonlarındaki ürperticiliğine azıcık da walking dead eklenmiş…devamı