Bir de Miraculous'a post atayım dedim. Miraculousun en büyük hayranlarından biriyim. Takıntılıyım bildiğiniz,konusunu köküne kadar ezbere biliyorum yani. Ve derin bir konusu olduğu için bayılıyorum açıkçası. Öncelikle,6.sezonun animasyonunu gayet beğendim. Bence kaliteli olmuş eski animasyona rağmen. Çok kötü falan demenizin…devamı