Şu ara vücudumda Serotonin kıtlığı var. Birde çok yalnız hissediyorum tam olarak ne yaparsam düzelir?
felsefe_yolcusuHoby edinin sevdiğiniz şeyleri yapın dizi film izleyebilirsiniz. Kendinize kaçış rotası oluşturun. Harekete geçmek iyi bir tercih çünkü düşünceler insanı…devamıHoby edinin sevdiğiniz şeyleri yapın dizi film izleyebilirsiniz. Kendinize kaçış rotası oluşturun. Harekete geçmek iyi bir tercih çünkü düşünceler insanı yoruyor bazen.
1w
1 beğeni
Yanıtla
—— Yanıtları gör (1)
niluzorbaHocam düzelmiyor. Bir arkadaşınızı arayın. Exlere yazmayın.