Bu arada 200. Gönderim olmuş. 1.5 yıl olmuş uygulamayı kullanalı... Vay be yıllar... İzleyip izleyip her seferinde bu kadar iyi oyuncuların olduğu film i neden insanlar az izlemişler diye düşünürüm bir baş yapıttır. Yavuz Tuğrul un en güzel eserlerinden çekim…devamı