izlemeden önce neden çok abartıldığını anlamıyordum izledim hala anlam veremedim bi arkadasima sorduğumda atmosferinden dolayı felan demişti de evet güzel atmosferi felan ama benim için diğer animasyon filmlerinden çoktw farkı yok normal geldi hani abartılacak bi yanını bulamadım ama tabi…devamı