hazır yeni sezonu geliyoken bu diziyi atmalıydım ben bu dizi favorilerime gircek mi diye 3. sezondan sonra karar vericem galiba çünkü evet ben bu evreni çok seviyorum martin kalemi bence çok iyi çok detaylı bir evren ama dizi ve kitaplar…devamıhazır yeni sezonu geliyoken bu diziyi atmalıydım ben bu dizi favorilerime gircek mi diye 3. sezondan sonra karar vericem galiba çünkü evet ben bu evreni çok seviyorum martin kalemi bence çok iyi çok detaylı bir evren ama dizi ve kitaplar arasında uçurum olduğu söyleniyor taht oyunlarını okuduktan sonra bunun kitabını da okumak istiyorum dizinin ilk sezonu benim için cidden çok güzeldi bir çırpıda bitmeli bol entrika kaos çok heyecanlıydı büyük zaman atlaması yaşanıyor 2. sezonumda başından sonraki aşamalar o kadar sıkıcı ki tam geçiş evresi savaş öncesi içim daralıyo bir topal lavuğun konuşmalarını dinlemek iki deamonun harrinhallda ki ecinli sahneleri beni varya delirtti telefonu fırlatıp atıcakyım yani neyse sonuç olarak her şey 3. sezonda olucak ejderha yoğunluğu artıcak deniyor heyecanla bekliyoruz yani
suvarisio kadar büyük bir potansiyeli vardı ki dizinin 2.sezon evet coptu ama cikan sizintilar biraz korkutsada 3.sezondan ben de az…devamıo kadar büyük bir potansiyeli vardı ki dizinin 2.sezon evet coptu ama cikan sizintilar biraz korkutsada 3.sezondan ben de az çok umutluyum yine de seviyorum her şeye ragmen targaryen hikayesi oldugu icin kredisi fazla bende