"Yüzün değil, kaderin güzel olsun," derdi eskiler. Şimdi anlıyoruz neden öyle dediklerini. Çünkü insana, insandan âlâ imtihan yok. Değeri kime vereceğini iyi bilmelisin. Suyu kıymetsiz bulana, denizi versen yetmez.
aelia.caeliaBir damlayı bize deniz yapacak insanlar karşımıza çıkması dileğiyle🥹