Açıkçası pek beğenmedim. Filmin verdiği mesajı anlıyorum ve işlediği konu önemli olsa da, ilerleyişi bana fazla yavaş geldi. Bir noktadan sonra hikâyenin beni içine çekmediğini fark ettim. Film boyunca daha fazla olay yaşanmasını bekledim ama genel olarak çok sakin ilerledi.…devamı