Spoiler içeriyor
Öncelikle, kitap bayağı korkunç. Ama bir yandan dünyanın toz pembe olmadığını anlatıyor. Ve bir sürü ihmalin olduğuna. Katil çok rahat ve görevlilerde hiç bir şey yapmadı resmen. “Her insan göğüs kafesinde bir oyuncakla doğar. Büyüdükçe oyuncağını başkalarıyla paylaşır. Acımadan kırarlar…devamı