cok nadir kitap okuyabiliyorum çünkü asla vaktim olmuyor. ve kitap konusunda da seçiciyim biraz o yüzden yarım bırakmışlığım çoktur bu konuda. ama Ahmet Günbay Yıldızın kitaplarını o kadar severek okuyorum kii. çoğu kişi için konusu veya yazım dili etkileyici gelmeyebilir…devamı