Galiba önceden yarım bırakmıştım bir yorumda görüp kaldığım yerden devam ettim. İyi ki de izlemişim dedirtti. Çağatay’ın her karakteri bu kadar güzel üzerine oturması çok etkileyici gerçekten. Filme gelirsek sokak çocuklarının o annesiz kalmanın dramını iliklerinize kadar hissedeceğiniz bir drama…devamı