Regl Ç yapsalar daha iyi olacak sanki 3. Sezon neydi öyle yaa içine etmeden bırakırlar umarım 4te biraz tadında final olsun artık daha da berbat etmeden Bi de raf ahalisi bana şu dönen siyaseti anlatacak biri var mıdır şu teşkilat…devamıRegl Ç yapsalar daha iyi olacak sanki 3. Sezon neydi öyle yaa içine etmeden bırakırlar umarım 4te biraz tadında final olsun artık daha da berbat etmeden
Bi de raf ahalisi bana şu dönen siyaseti anlatacak biri var mıdır şu teşkilat falan hiçbir şey anlamıyorum yapılan göndermelerden siyasetle alakam olmadığından mütevellit herhal ama artık anlamak istiyorum ne iş bu ampır Memduh başkan