Beni epey baydı açıkçası keşke biraz daha istediğim ya da beklediğim kalite de olsaydı. Duygusal açıdan da pek baglanamadim ama kabul yumoş bir animeydi. Bir tık abartıldığını düşünüyorum açıkçası. Erkek karaktere tamam bende aşığım ama kadın karakterin.. belki dönem gereği…devamı