Açıkçası bu kitaba biraz önyargıyla başladım. Serinin bir önceki kitabı benim için oldukça durağan geçtiği için bu kitapta istemsiz bir önyargım oldu. Nitekim kitabın ilk bölümleri de yavaş ilerleyince hevesim biraz kırıldı. Ancak sayfalar ilerledikçe hikâye beni içine çekmeye başladı…devamı