ilk izlediğimde ilkokula gidiyordum ve o çocuk yaşımda beni o kadar etkilemişti ki, izlediğim anda ki mutluluğumu hâlâ hatırlıyorum. yıllar geçti ama hala bazen üzüldüğüm anlarda izlemek iyi geliyor. belki de çocukluğuma dair bir anı olduğu içindir. ama izlemekten asla…devamı