Yazardan okuduğum ilk kitap ve son zamanlarda okuduğum en iyi kitap. Okurken ara ara güldüğüm de oldu, çok üzüldüğüm de. Kızdım, hak verdim, saydım, sövdüm, anladım, anlayamadım; kendimi yerlerine koydum, karar veremedim. Bu kitap bana çok değişik duygular yaşattı. İşin…devamı