hysteriaa 1 week ago Sapık 4 Mick Garris 3 Gönderi Beklentilerin çok altında kaldı; serinin en kötü filmi olduğunu söyleyebilirim. Norman'ın geçmişi çok daha iyi işlenebilirdi.