Oğuzhan kankası İbrahim in yolundan gitmiş ve kötü bir film yapmış. Bu kadrodan beklenti komedi. Komedi değilde dram yapınca o zaman beklenti de iyi olması. İnanılmaz klişe bir hikaye. Baştan sona sıkıcı ve sürprizi olmadan ilerliyor. Malesef tırrrtt.