Film boyunca şunu düşündüm “dizi olsa izlerdim abi..sarıyor” oldu. Neden mi gündelik hayatı o kadar hayattan ki yani bizden ki yer yer ekran mal mal bakıp gülümsediğimi farkettiğin anlar oldu. İyi ki de şans verip izlemişim. Ha bu arada kadın…devamıFilm boyunca şunu düşündüm “dizi olsa izlerdim abi..sarıyor” oldu. Neden mi gündelik hayatı o kadar hayattan ki yani bizden ki yer yer ekran mal mal bakıp gülümsediğimi farkettiğin anlar oldu. İyi ki de şans verip izlemişim. Ha bu arada kadın başrolün editlerini görmüştüm bir ara ondan açtım aslında.. iyi ki.
Filme gelirsek; bir babanın ölümünden sonra üç kardeş arasındaki birkaç günlük gelişi güzel bir hayatı izliyoruz…kardeş ilişkileri tam kardeşi olanları sıpsıcak hissettirecek ayrıca biraz da hüzünlendirecek cinsten yani tam hayattan. İzlemelisin ve bu kadar az kişinin filme yazı yazmasına da şaşırdım.
✨9.1/10