thelostlibrary 6 days ago Yarın ve pazar günü sınavdan sonra telefonumu imha etmeyi düşünüyorum kimse sorup etmesin diye önüme geçebilecek yks adaylarına da başarılar dilemiyorum (!) umarım cırcır olursunuz 💅