gerilim filmleri genel olarak beni korku filmlerinden daha fazla korkutuyo film başlarda durağan ilerlese de sonradan çok hızlı açıldı şunları biz yaşasak bir dk durmazdık bu insanlar mal hala o oyle biri yok travma yok duygusallık hala yanında duruyolar neys…devamı