Önceki filmlerine göre sıkıcıydı hatta full dram gibi geldi bi heyecan, gerilim yoktu çok ne bileyim ucuz gibi geldi bana. Bu seri senaryosu ve işleyiş şekli güzel ama ben asla etkilenemiyorum bu seriden eğer supernaturalden önce izleseydim cidden etkilenirdim ama…devamı