Merhaba buna da gönderi atayım dedim. Bu filmi 4-5 ay önce falan izledim görünce bunun gönderisini atmadım dedim. Muhtemelen linç yiyeceğim ama filmi beğendim ben. Konusu çok derin değildi ama kabul edilebilirdi bence ve benim midem bulamadı izlerken. Normal bir…devamı