Şimdi bitti. 1 .bölüm çok iyiydi. 4’e kadar biraz yavaşlıyor. Fakat 4’ten sonra hızlıca akıyor. En sonki büyük “parti”yi heyecanla bekliyorsunuz. Oyuncuların çeşitliliği ve kalitesine bayıldım. Olay örgüsü, birbiriyle iç içe geçen hayatlar çok mantıklı ele alınmış. Zafer Algöz’ü ve…devamı