Threads da 0 takipçi ile paylaşım yapıyorum. Kendimi çocuklar duymasın dizisindeki teo gibi hissediyorum. o da 0 takipçi ile paylaşım yapıyordu.
ecrinnur_01_10Benim de sıfır takipçim var. Paylaşım yapıcam da yazışmaya ekle diyorum yeni bir gönderi açılıyor. Uygulamanın mantığını anlayıp paylaşım yapamadım…devamıBenim de sıfır takipçim var.
Paylaşım yapıcam da yazışmaya ekle diyorum yeni bir gönderi açılıyor.
Uygulamanın mantığını anlayıp paylaşım yapamadım bir türlü.