İlk 2 sezonundaki türkçe dublajın kalitesi inanılmaz iyiydi. Kullanılan şive kimin aklına geldiyse orjinalinden daha komikti. Kalan 4 sezonda düblaj ekibi değişiyor ve çok kötüler. Karakterlerin hepsi ayrı ayrı acayip komikler. Nandor benim favorim ve dizinin komedi tarafının en başarılısı.…devamı