Bu filmin sadece 1 oscar alması çok saçma geldi bana göre,en iyi kadın oyuncu ( Tek oscar bu katogoriye) ,en iyi film,en iyi uyarlama senaryosu oscarları verilebilirdi en az 3 oscarlık bi film ama warner bros batmasın diye resmen çıkarma…devamıBu filmin sadece 1 oscar alması çok saçma geldi bana göre,en iyi kadın oyuncu ( Tek oscar bu katogoriye) ,en iyi film,en iyi uyarlama senaryosu oscarları verilebilirdi en az 3 oscarlık bi film ama warner bros batmasın diye resmen çıkarma yapmışlar,filme dönersek başarılı bi yapım güçlü bi sinema dili var beğenirsiniz beğenmezsiniz ama finali bence çok iyi,iyi seyirler.