Bronz serisinin final kitabı olan Aşıklar hakkında sevmediğim iki nokta vardı. İlki, Bronz ve Hisar'ın sahnelerinin beklediğimden daha az olmasıydı. Sonuçta bu, serinin son kitabıydı ve hikâye artık sona eriyordu. Bu yüzden ana çifti daha fazla okumayı isterdim. Ancak bunun…devamı