Özlem ile Atilla için diziye başladım dizinin yarisindayim hiçbir ilerleme yok hiçbir şey yok bu kadar uyumlu bir çifte böyle boş bir senaryo yazık olmuş gerçektende diziyi bırakıyım diyorum bırakamıyorum da yarıya geldim senarist assiri sinirimi bozuyorsunnn🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ #📺Doksanlar